Jumaat, 18 Mac 2011

MEMOHON JUTAAN AMPUN dan MAAF....



Salam saudara pembaca yang Di-Rahmati Allah.

Disebabkan oleh perkara yang tidak dapat dijelaskan ..lamanblog FAKIRABDILLAH ini TIDAK LAGI akan DIAKTIFKAN / UPDATE.

Bagi meneruskan bacaan saudara berkaitan kitab Futuhat ini silalah LOGIN ke laman JALANSUFI.COM.

Sehubungan dengan itu saya OMAR bin ABDULLAH yang menggunakan nama pena fakirabdillah memohon jutaan ampun terhadap Allah SWT atas segala dosa dan kesilapan saya sebagai makhluk CiptaanNya..dan juga kepada pembaca pembaca dan mana mana makhluk pun jika sekiranya ada apa apa yang diterbit , dicatat dilaman ini mendatang kesusahan, kemarahan, kejengkelan atau atau apa apa perasaan pun .

Mohon maaf dunia akhirat. Jika ada dari pembaca yang ingin mengambil apa apa juga salinan dari apa apa postings selama blog ini diwujudkan ...silakanlah sebab ianya bukanlah milik saya pada hakikatnya.

Terimakasih atas segala sokongan saudara semua untuk membolehkan laman ini bernyawa selama ini. Jagalah diri dan keluarga saudara sebaik mungkin dan pesanan terakhir saya , marilah kita sama sama mengingatkan diri agar janganlah LUPA kepada ALLAH walau sedetikpun.

Salam takzim,


omar bin abdullah

1 ulasan:

  1. Salam abg fakir.

    Saya amat meminati ilmu mengenal...tp sayangnya tempoh bersama guru cuma setahun sahaja dan sekarang saya belum menemui guru ilmu ini sebagai ganti, walaupun pada hakikatnya dia tidak pernah mengaku sebagai guru.

    Abg fakir.... boleh x kalu kita bersua?
    Kedudukan saya disini sering di pandang hina, dikatakan sesat dan org x suka berkawan dgn saya.

    Namun saya tabahkan hati, Cukuplah Allah bagiku.. Tapi bila saya ikuti blog abg fakir jiwa saya benar2 meronta mahu bertemu. Bagaikan saya bangsa asing disini mahu berjumpa bangsa sendiri iaitu abg fakir sendiri.

    Saya x pandai menulis dan x pandai menyusun kata.. Apa yang saya boleh katakan, saya amat mahukan ilmu ini. Saya hanya mahu kembali........pada KEKASIH yang telah lama saya lupai.

    +60103940651 ( Hairee )

    BalasPadam