Khamis, 30 Jun 2011

BUKU BUKU Karangan Bapak Dr Bagindo Muchtar....Deletion Of Entries.

Salam para pembaca yang budiman.

Saya mohon maaf kerana terpaksa memadamkan semua entries buku buku karangan Bapak Dr Bagindo Muchtar kerana sebab sebab yang saya tidak mahu menjelaskannya. Anggaplah tiada rezeki kita .

Jika pembaca berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang ILMU Bapak Dr Bagindo Muchtar yang mulia ini..carilah murid murid Allahyarham yang MULIA lagi ALIM dalam Ilmu yang walaupun sudah lama diperkenalkan oleh Bapak yang mulia itu tetapi hanya segelintir manusia sahaja yang mengetahuinya.

Tidak seperti ilmuan dan pengkaji barat dan jepun yang berbangga dengan kajian dan pencapaian mereka dan menyebarkannya dimedia..orang Melayu islam masih dibelenggu dengan kejumudan, taksub dan ego yang sukar difahami dan memilih seperti nenek moyang kita dahulu..MERAHSIAKAN ILMU...Apa nak dibuat sudah memang perangai melayu seperti itu. Sekali lagi saya mohon maaf.

fakir.

1 ulasan:

  1. Dear sir,
    Regardless of the reasons that you feel compelled to remove the materials from your blog, understand that NONE CAN CLAIM GUARDIANSHIP towards the metaphysics of Dr Bagindo Muchtar cos' it is GOD'S knowledge to us channeled thru' Dr. Bagindo Muchtar.In his opening page of Batinku, he wrote "........ dan kepada sesiapa yang meminati...". So please repost the materials so that it can be shared.

    The late Major Abd Rahman gave me the cd containing these materials. I in turn have given copies to quite a number of people on conditions that it must not be sold nor to be distributed for personal gains. So again I humbly ask of you, to please repost the materials in your blog. Before signing off, let me refer to some of what was written by Dr Bagindo.

    "Tempoh tempoh aku harus menyesuaikan diriku dengan orang lain.Perbuatan saperti
    ini bagiku adalah SATU KEMUNDURAN".

    Yours sincerely,
    Musafir Micr4ocosmos

    BalasPadam